Jobbar ..

2013-07-12 @ 19:47:57 | Allmänt

Idag var det begravning och det gick bra.
Vart en bra begravning..


Kul att träffa lite människor man inte har träffat på väldigt länge.




Sen åkte jg och tvätta bilen eftersom den inte har tvättats på länge var den väldigt smutsig.


När bilen äntligen var klar så tittade jag i den som jag förstod hade dom slarvat som fan med städningen och jag pallade fan inte åka hem och städa den ordentligt själv när jag betalat för de!

Så dom fick fan tvätta den igen ordentligt ! Jävla amatörer alltså .


Blir så jävla sne.



Jag må se liten och oskyldig ut men jag är inte så söt som jag ser ut har fan så mkt mer stake i mig en vad många andra har !


Sen blev bilen som jag ville och jag kunde åka hem!!




För att sen jobba.



Nu sitter jag på jobbet och har ett litet brake.



Trodde jag skulle få en dolme i röven idag pga vissa grejer. Men de har fan gått bra. Än så länge lever jag!







Ha det så bra så länge !





Begravningen idag!!









Idag sörjer vi inte din bortgång, idag firar vi att du vågade ta steget du länge väntat på, vi vinkar av dig samtidigt som du ler mot mig ler jag mot dig. äntligen har du funnit ro, idag tar vi ett sista farväl i två olika världar, men vi möts igen på en bättre plats.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback