Kill me !

2013-07-10 @ 00:40:49 | Allmänt

OMG ... Jag är skit trött !!


Jag visste inte att jg skulle bli tvungen att jobba 12 timmars pass idag! Visste inte att jag skulle jobba lunch och inte heller stänga !


Kill me !!



Jg börjar 07.30 imorgon !! Kommer döö av trötthet!!! Jag är ingen morgon människa och behöver verkligen mina 9 timmar! Inget får jag !




Men jag slutar 12.00 imorgon hemma snabbt och hoppas kunna hinna sova tills jag ska åka kl 3 !! Beeer till Gud !




Annars har det gått rätt bra idag .. Men kände inte att det var så kul som jag brukar :(( brukar alltid vara glad och rycka det är kul .. Men inte idag .. Vet inte varför ..


Jag hade verkligen saknat restaurangen innan jag kom tbx och tyckte det var mer än kul när jag äntligen var tbx !!



Men nu vette fan,. Man är inte alltid nöjd så klart ,.


Men kanske ska börja tänka på refrängen snart ...


Börjar ju plugga i höst och har fyra jobb dock endast två just nu under sommaren som jag är aktiv med. .



I höst får vi se hur det kmr gå med allt !!







Ha en bra natt !!




Måste verkligen du duscha snabbt innan jag lägger mig då jag svettats som en gris på jobbet idag .,
Och även nu fick jag KUBBA till t centralen från Östermalmstorg då jag missa precis tåget ...





Det var grädden på moset för mina stackars onda fötter ...




Min fina hund jag saknar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback