Ledig dag två !

2013-07-30 @ 09:31:02 | Allmänt

Igår var jag ledig då var jag och Johanna på våfflan sen på kvällen åkte jag och Ken till kista och hängde ett par timmar !!


Idag hade jag funderingar på att jobba men sen blev jag bjuden på middag ikväll ! Så då aka jag dit ist!! Inte ofta jag drar på sånt då jag jobbar så mkt och just på kvällen !!



Idag har vi tvättat kl. 07.00 min bästa pojkvän gick upp då pch började samt gjorde värsta frukosten åt oss !! :DD lyx!!





Nu har han dragit till jobbet och jag sköter sista tvätten. Sen tänkte jag fixa lite hemma och förhoppningsvis åka och bada under dagen!! :))







Ha det bra !




Bilder från våfflan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback