Power meet!!

2013-07-06 @ 13:36:27 | Allmänt

Nu har jag kommit hem från Power meet!! För första gången åkte jag dit!

Har ju velat åka dit i flera år men har inte blivit så!



Det var nästan som jag tänkt mig men inte riktigt ...



Trodde det skulle vara mer folk och drag där vu var och mycket roligare människor !




Men det var kul att ha varit där en gång och äntligen fått sett allt!





Men känner mig för "gammal" för sånt där.. Sorgligt nog har jag inte ena fyllt 20 :(
Men tyvärr ...


Det var kul att Cruisa runt med en fin bil och dricka lite och så.




Men var inte särskilt sugen på att festa sönder och röja som ett drägg. Direkt.




Men vj drack en del o sådär !





Men hade jag åkt dit de gångerna jag verkligen ville hade det varit helt annorlunda! För då var man som man var!!




Men nu har mognaden kommit ikapp än. Säkert annorlunda om man var singel förståas för då bryr man sig inte så mkt om ngt ;p







Men det var helt okej!





Lite bilder därifrån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback