Jobba !! :DD

2013-06-28 @ 15:55:48 | Allmänt

Äntligen !! Som jag har saknat att jobba !!


Och längtar efter att få jobba på restaurangen !! Dit jag är på väg nu :D





I onsdags den dag vi kom hem så träffade jag lina mickis Johanna vi gick och fika! Mycket trevligt :)


Sen var det halva priset på kyl varorna på maxi så vi drog dit och shoppa mat!!


Sen blev jag hemma hela kvällen var dödstrött.







Igår var vi hemma hos mickis och grilla jag lina mickis och eija det var kul!!

Vi gjorde en kladdkaka som blev totalt misslyckad !




På kvällen drog jg Ken och lina ut! Vi hade kul!! :)





Idag är man bakis.. Och jag slängde i mig en hunmer som jag köpte på maxi..

Den stank verkligen sur mutta!!



Så nu har jag bytt plats på tåget tre gr för jag kom på sista gången att jag vill inte att någon på tåget ska tro att det är min mutta som stinker !!




Ikväll hoppas jag att det går bra att jobba !! Eftersom jag inte har varit där på länge vill jag inte ha glömt massa! Men det visar sig!!






Ha det bra !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback