Mkt ärenden !!

2013-06-11 @ 16:22:53 | Allmänt

Jag har jobbat i hemtjänsten varje dag och det har gått väldigt bra !!


Idag är jag ledig och har hunnit med väldigt mycket !!
Bl.a. Hälsat på min farmor, möte och varit på tandläkaren !!


Hae super ont i tanden där min visdomstand är på väg upp !! Lite infektion har det blivit.. Men inte så mkt jag fick förut då jag inte kunde öppna munnen och äta !!!




Idag är jag ledig egentligen men måste åka in till söder och jobba!!
Hae inte varit där på ett tag.




Imorgon ska jag jobba 07.30-12.00 Sen ska vi kanske ut till VÄTÖ. :)







Ha en bra dag!!






SNART BÄR DET AV!!! :DD äntligen min tur!! Fy såå kul!!! Längtar !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback