Nämen!!

2013-06-08 @ 21:25:00 |

Ni undrar säkert hur det har gått för mig denna vecka !!


Det har faktiskt gått bra!!

Igår var första dagen jag åkte runt själv och kors i taket så gick det faktiskt väldigt bra !! Stolt över mig själv!!




Hittills så tycker jg faktiskt att det är ganska kul!! Kvällen är mkt skönare att jobba på en dagen iaf !!
Mycket mindre att göra och ta hand om,



I torsdags var jag ledig! Då käkade jag Kina med lina och sen åkte vi och bada i Sigtuna hela dagen!! As nice !!
Varmt i vattnet !!



I fredags badade jag och Ahlm innan jobbet !!



Jag har verkligen tagit vara på dessa fina dagar med mkt sol och bad!


Så jag har bränt mig mkt !!!



Och student har jag varit på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback