Nya jobbet !

2013-06-03 @ 23:04:38 |

Idag var första dagen på det nya jobbet ! Hemtjänsten !

Jag har aldrig ena tänkt tanken på att börja jobba med gamlingar, har alltid sagt att jag inte tror det är min grej...


Men sen sökte jg iaf !! Helt okej betalt osv. Varför inte !



Sen fick jag jobbet och idag var första dagen!!


Mycket intressant ! Har aldrig haft en riktig susning om vad man gör och vad det är för slags sysslor liksom!




Men jag kan säga såhär !! Det är ett väldigt intimt och personligt jobb!


Mycket cred till dessa människor som jobbar med sånt här!!




Klarar jg detta jobb kommer jag bli väldigt stolt över mig själv!!




Som människa kommer man växa enormt mycket, bli väldigt mogen om inte annat!!!




Innan jobbet åt jag en efterlängtad Kina lunch med Johanna :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback