Fredag tagga jobb !! 12 h

2013-05-31 @ 10:51:19 |

Idag är det fredag!! Men jg jobbar långpanna som vanligt !!


Men rast ett par timmar idag också .


Imorgon är jag ledig då är det lördag och enda lördagen jag är ledig på typ tre månader och enda på typ hela månaden !!

TAGGA!







Nu har jag planerat och börjat få ordning på lite bitar jag har att göra! Till exempel rida igen lite vilket jag gjorde igår och ska göra det på lördag och sen den 11 när jag är ledig nästa gång åka till söder ! Sen ska jag även till banken och Fixa massa saker .. Ska försöka göra det nästa vecka innan jg börjar jobba kväll och så!






Ha en bra dag!







Det här är jobbets nya husdjur!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback