Hej bloggen!

2013-05-15 @ 09:17:11 |

Så skönt att skriva av sig här! Då försvinner mkt av jobb ångesten när man är på väg till jobbet!

Liksom nu!

Ska jobba Lunch idag men även kväll! Börjar bli ganska drygt de där då ibland är det så mkt folk på lunchen hela dagen så man känner sig helt förstörd/ sänkt i kropp och psyke! Men det hjälper att få en rast då! Så förhoppningsvis blir det så idag :))




Igår jobbade jag bara lunchen sen hem snabbt för att åka på en till arbetsintervju ! Men får reda på hur det blir på fredag!








Jag önskar er en trevlig dag!



Wielma har jag nu då jag kmr knappt jobba lunch och kväll de närmaste två veckorna :))


Bilden togs efter Wielma sprungit i två timmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback