On My way

2013-05-18 @ 17:39:36 |

Jag har bara sovit 6 timmar idag då jag gick ut en stund efter jobbet i stan fö att ta chansen att träffa Alicia !!

Så tvingade jag mig upp för att rida i morse.



Och eftersom jag är ett barn fortfarande behöver jag mina 9 timmar !





Sen har jag varit hemma hela dagen och tittat lite tv vilket inte händer så ofta!


Sen lyckades jag somna en liten stund!





Imorgon är jag ledig! Även måndag! Fett skönt... Eller.. Jag klagar ju så jävla mkt.

Men förhoppningsvis blir det roliga lediga dagar!


Jag och Ken ska förhoppningsvis till TomTits experiment imorgon!

Längesen!





Men men..





Tack bloggen för att du lyssnade..



Snart aka jag gå av tåget. Och hoppas på en bra kväll på jobbet!!







Skrutten idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback