Sådär..!

2013-05-05 @ 15:20:46 |

Nu e jag nöjd.


Jag städade som behövdes göra och som jag ville fast egentligen inte då jag ville passa på att göra ngt !

Vilket jag också gjorde tillslut fikade jag med mickis och Wille :)


Skönt! Då kunde jag städa innan jobbet efter det :) hann precis bli klar..




För imorgon är jag ledig då har jag en hel del att göra.!

Jag ska framförallt tvätta en jävla massa.!





Sen ska jag försöka träna på morgonen vilket jag inte kunnat göra på typ två veckor då jag har varit sjuk! Men har ridit iaf..


Sen träffa lina ..


Och sen tvätta ..


Och sen flytta möbler till balkongen!! :))


Och sen måste jag köpa blommor och jord och dekorera balkongen !!



Sen får jag se vad som händer på kvällen om jag kanske rider!!







Ha en bra dag!!





Skruttens vatten skål i morse..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback