Bästa helgen!!

2013-11-17 @ 22:13:59 | Allmänt
Finner inga ord på hur bra denna helg har varit !! 

Så tacksam!! 



Fredagen festade jag med bror min o några andra skit kul! 


Lördagen spenderades först med Alex vi åkte till Väsby centrum en stund sen träffade jag bästa tjejer från skolan vi käka middag i stan o fira Carro!! Så längesen vi alla sågs!!! 
Så kul!! 

Och ni vet ju hur jag tjatat om en middag med mina tjejer i stan ;) (tack)



Efter det kom min efterlängtade vän Alicia o hämtade mig!! Äntligen fick jag en stund med bästa hon! 


Vi åkte hem till Pernilla där de var typ 20 pers, Mange fyllde år. Även Johanna och Rhode var. Hur längesen var det inte vi alla var samlade!?? Händer så sällan !! Men as kul var det att umgås med alla igen! 
Mina barndomsvänner <3



Sen drog vi till olearys o sen bryggan!! 




Idag har jag käkat sushi med pappa och sen fikat med Alex o hans kompisar samt vart i Bålsta o firat Fredde!! 



Tre firande denna helg!! 



Tack som fan alla inblandade!! 


Att få träffa så många kompisar samt både skol pch barndomsvänner och ha skit kul måste ske igen!! 


Tackar mig själv som bestämde sig för att vara ledig denna helg!! 




Nästa vecka väntar ångest runt hörnet.

Jobbar hela veckan. Samt har skola och två prov jag typ inte har pluggat.
Kommer bli en riktig bajs vecka. 


Imorgon och tisdag slutar jag 17.00 och börjar jobba 17.20. Jobbet vill verkligen stressa ihjäl mig. Och jag tillåter det. Måste sluta. 



Nästa vecka kan jag glömma det mesta. 

Men Behlver verkligen ta tid till att flytta ut sakerna ur sovrummet då renoveringen börjar där i helgen!! 




Trevlig kväll. 


Äntligen ledig en söndag så jag får se solsidan!!! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback