Bra lördag!

2013-11-24 @ 15:34:29 | Allmänt
Åh herre. Gud bevara mina pengar. 

Jag har shoppat för flera tusen denna månad. Okej jah föll tbx i mitt köp missbruk denna månad. 


Nu har jag iaf köpt min RL väska. Den e jätte fiin !! 



Men iaf. Dessa pengar akulle jag egentligen spara till renoveringen en del av dem iaf. Det gick ju sådär.



Men nu har jag så jävla mkt nya kläder! Både skor och smycken o väskor 

Hur mkt nytt som helst. Vissa nya grejer har jag inye ens använt än som jag typ köpt i somras !!


Så det räcker nu.



Jag hoppas att denna månadslön blir bra så jag kan lägga undan massa pengar för renoveringen. 



I december ska jag även vara ledig mkt och slösa pengar på massa skit. Typ massa nöjen. !!!!!!


INGA JÄVLA KLÄDER!!! 



Så hag hoppas det räcker till allt och jag har pengar till hela decembers nöjen!! 


Skulle vara lovely. 





Igår gick jag ut med Ken o massa efter jobbet. Det blev en bra kväll! Lugnt o sansat! 




Idag har jag gått promenad med Malin!

Nu är jag på väg till jobbet!! 




Bilder på nya väskan! 

Och på mig från igår!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback