Bye Facebook

2013-11-28 @ 15:35:16 | Allmänt
Jag hatar att jag är så jävla besatt och beroende av Facebook!! Jag går in var och varannan minut även fast inget händer!! Jah blir så lätt rastlös och måste göra något!!


Jag blir jätte lätt beroende av saker. 

Därför jag aldrig spelar på telefonen längre heller. Blir för jobbigt. 


Facebook har blivit jätte tråkigt numera då inget spec händer inga intressanta människor som gör intressanta inlägg eller ngt. 

Bara massa skit över hela Facebook. 

Många går ju knappt in längre så det är inte lika personligt som de var förut. 


Super tråkigt allting där 

De är bara jag som sitter och skriet massa knäppa statusar.


Det räcker med allt jag skriver på denna blogg där inte lika många följer mig. 


Vill heller inte art många ska läsa min blogg. 


Jg skulle lika gärna kunna skriva dagbok är inte behov av att folk läser de jah skriver men måste bara få akriva av mig hela tiden. Det lättar mkt på alla tankar och åsikter man har. Spex ångesten som har kommit mär man verkligen inte har lust att åka till jobbet.



Men då är frågan vad aka jag roa mig ned om inye Facebook? 
Vem ska jah kunna visa alla bilder jag tar? De mesta läggs väl upp på instagram nu .. Men ändå !
Förr satt jag och läste massa bloggar men pallar inte de heller. Skiter i andras liv! 

Instagram är ganska trevligt. Men ganska tråkigt. 






Vill helst bara slänga telefon och börja skicka brev ist 




Tillslut släpper väl beroendet och besattheten och man kanske blir lugnare och inte lika rastlös som gör att man får koncentrationssvårigheter !! Tur att jag inte går i skolan och bara är där ibland för de är jobbigt nog!!








Massa massa gott på jobbet idag!!

Även jul mat finns !! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback