Cred till mig!

2013-11-13 @ 15:33:48 | Allmänt
Det hjälper så mycket att ha hund som får ut en hela tiden på promenader så man får ständigt ny energi efter varje promenad !! Speciellt när man pluggar!! 

Idag åkte jag för att hämta bilen från en kompis som titta på den igår och hittade felen på mindre än en timma när jag lämnat in den tusen gånger hos samma person och han har inte kunnat hitta felen dock har jag vetat om dessa fel men inte att det har varit pga dom som bilen varit som den varit. 

Han jah har gått till tidigare har dessutom sagt att han har bytt dessa grejer men tydligen inye .. 


Nu fick vi se med egna ögon att de inye var bytt. 


Arga som vi har varit, väldigt, eftersom jag lämnat in bilen tusen gånger under ett års tid , 


Så åkte vi med bilen till de andra stället så de får fixa det på riktigt denna gång gratis. 



Men arga som vi var när vi åkte dit och skulle skälla ut han så ändrades vår aggression till medlidande ist. 

Gick inte att vara speciellt arg när man fått reda på vad han just varit med om. 


Hans dotter och pappan till hennes barn hade just blivit mördad framför deras barn.. Hur mer hemskt kan det bli. 







Aja. 



Idag har jag pluggat en del och är på bussen på väg till jobbet i Sigtuna, duktig som jah är har jag valt att åka kommunalt överallt då jag köpt ett busskort aom kostar en del och vill då hellre använda det. Provade denna månad iaf. 



Svårt att åka kommunalt när man är van vid bilen och kan göra så mkt mer då. 




Trevlig kväll. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback