Det var ett jäkla Åkandes

2013-11-11 @ 19:37:10 | Allmänt
Okej idag gick jah i skolan som sagt. 

Sen åkte jag mot jobbet men först till Jakobsbergs centrum för att byta min nya vinterjacka mot en större stl. 

Fick åka så långt eftersom den jackan i strl S är slut ÖVERALLT! Hela Stockholm, Väsby , kista osv. Helt slut. 


Så tog den sista i jakan! Sen får man åka typ två timmar bort!! :)) 




Det gick fortare än vad jag trodde att de akulle göra att åka dit !


Efter det åkte jag till söder. 



Nu sitter jag på söder iaf. ... 



Ångest att åka hit då jag är arg över saker här.......  


Men vi får se. 


Har vari på söder i över 4 år nu! Det har hjälpt mig MASSOR under skoltiden!! 



Hade tänkt jobba kvar tills jag är höggravid iaf.. 


Då det passar så bra eftersom jag sitter och ringer bara, 

Från början hade jag tänkt stanna tills jag dör då jag kan jobba här som 90årinh också enda till döden!!


Men det vete fan. 






Vi får se hur allt blir här... 



Hoppas att min gamla chef kommer tbx....






Trevlig kväll!!



Imorgon väntar massa saker att göra!!




Ska försöka plugga klart en grej ikväll. 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback