FITTAAA!!!

2013-11-30 @ 16:16:45 | Allmänt
Omg........ Åter igen gjorde jag det igen..!!! 


Har gått runt hela dagen och tänkt att kag börjar 18.00 

Jag häll på att städa och skit och tänkte 15.50 kanske är dags att se när jag börjar om det är 18:00... 

Klart så atod de 16.00... 

Så ringer dom precis pch säger att jag ska skynda mig det är jätte mkt. 

"Ehh ... Är det lugnt om jag blir en timma sen eller? Heheh" 


Inte direkt va ... -.- 



Vet inte vad jag ska säga finner inga ord.



Jag behöver verkligen ledigt thats it.!



Jag ska vara ledig mkt i december och måste se till att vara de pckså!! 



JAG SKA INTE TA NÅGRA FLER PASS!!!!

NEJ NEJ NEJ!!!! 



Okej. 



Önska mig lycka till nu. 


Trevlig kväll. 


Ta mig tillbaka till gårdagens sköna kväll... 

Kolla Ken kan inte dricka från champagne glas han blir en gris :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback