Fuck

2013-11-21 @ 15:54:46 | Allmänt
Helt jävla lost. 

Helt jävla amazing!! 


WAKE UP CALL!!! 



Igår kom jag till jobbet fast jag var ledig. Tydligen. 

Sen såg jag att jag hade dubbel bokat mig på två jobb på fredag. 



Idag trodde jg började 18.00 fast ist 16.00. Hann precis se de när jag skulle kolla schemat på en annan dag. 

Jag hade precis pluggat klart och fixat mig för att åka och köpa RL väskan. 


Tur i oturen hann jag upptäcka de i någorlunda tid och kunde ta halv fyra tåget. Så blir 30 min sen "bara" hade kunnat vara 2 timmar.. 



Annars idag började jag med att röja upp i garderoben son är ett litet rum snarare för att få plats med sovrummets grejer. En del av det iaf. 



Nu är typ allt ute. Förutom sängen. 




Sen satte jg mig pch plugga, men var så jävla rastlös så satt mest och larva mig. Typ snacka med mig själv, skratta för mig själv.. Bara allmänt störda saker. 




Aja. 


Prov imorgon. Gick bra på de i tisdags iaf. 


Men provet imorgon borde jag göra ännu bättre ifrån mig. Men tyvärr har lite svårt för de just nu. 

Fuuck. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback