Grym dag!!

2013-11-12 @ 22:23:58 | Allmänt
Idag har jag haft en grym ledig dag!! 

Har hunnit med massor!! Och mkt trevligheter !! 



På morgonen åkte kag och lämnade bilen och fick äntligen veta vad felet var!!

Sen kom jag hem pluggade och började göra "värsta" maten och bakade bullar!!

Som kah velat göra super länge och just när man bör plugga så ska man såklart börja baka ist!! 

Aja. 


Sen kompis mickis och lilla Alina på besök!! De fick mat och bullar !! Mycket trevligt!! :)) 



Sen åkte jag till Väsby centrum och mötte upp Carro!! Som jag inye umgåtts med på typ 1-2 år! :O 


Vi köpte present till Alex. Och sen fika vi :)



Sen åkte jag hem till pappsen då Ale fyllde år så vi käka mat och jag fikade för TREDJE gången denna dag!


Sen kom mina älskade kusiner som man så sällan träffar!! 






En underbar dag!! Med mycket nära och kära hela dagen ! :) samt hinna plugga osv. As bra, såhär Borde alla dagar se ut!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback