Gutemorgon

2013-11-26 @ 10:38:50 | Allmänt
Idag är jag ledig!! Åh jöklar vad sugen jag är på att ta de där jävla passet som de frågar om idag!!
Dööör. Vad ångest!! 


Men fan jag måste få vara ledig!! 

Ska jobba hela veckan dock ledig på fredag igen! Då jag och Ken är lediga tillsammans första gången på denna månad!!!!

Vi har lite planer den dagen! 



Men idag ska taket fixas. Jag vill rida som jag inte kunnat göra på flera veckor!! Jah ska rida inorgon pckså. 

Sen ska jag plugga. Och ikväll efter ridning ska jag o Ken kanske hitta på något!!  



I december kommer jag typ vara ledig sisådär 14 dagar !! Lite utspritt men december är den enda jävla månaden jag kommer kunna vaa ledig MYCKET på !!

Eftersom skolan slutar och har väldigt lite kvar. Söder jobbet stänger i början av december, Sigtuna jobbet har jag bata få dagar på mitt schema, restaurangen och de andra jobben får jag välja själv hur och när jag vill jobba!!


Nästa månad då öppnar söder, skolan börjar, jag har ett 75% schema i Sigtuna , hinna jobba i restaurang och på söder samt de andra jobben. 


Då kommer jag kriga för att få ihop det liksom!! Med alla jobben och skolan o allt. 




Så ni förstår! DET ÄR NU ELLER ALDRIG!! 



December är min lediga månad!!! 





Trevlig dag!! Ska upp och fixa mig sen dra till ÖB o köpa n pensel!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback