Hej på er!

2013-11-21 @ 11:25:50 | Allmänt
God morgon bloggen!! 


Fett trött idag. Var helt slut när jah vaknade... Av kens alarm. 



Helt slut idag. 



Idag behöver jag plugga, 


Vill även träna


Pch skulle behöva flytta ut allt från sovrummet till någon annanstans... 


Eftersom imorgon börjar jag att måla taket och ska ta bort lister.


Nästa vecka ska vi välja tapeter och golv. 


I början av december kommer alla våra nya sovrums möbler!! 



Men just nu har jag inte ork med ngt. 




Idag tänkte jag åka in och shoppa lite mer för de var mer saker jah ville ha igår men hade inte tid att titta på allt.


Dock har jag räknat ut att jag har shoppay för 2000kr denna vecka.

Idag ska jag även köpa en Ralph Lourent väska hade jag tänkt. Den kostar lite ... 



Har köpt massa fina saker nu så det borde räcke och blir över då jg fortfarande har fullt med kläder hos mamma också som ska användas!! 


Vet intw hur jag ska då plats med allt sen!!!





Nu ligger jag i sängen pch har inte lust med nånting. Känner mig helt förlamad. 


Får se vart jag börjar!! 




Trevlig dag!!



Köpte även en ny tungpiercing igår!! As skönt!! Den minsta jag kunde hitta på 12mm så liten och lätt!! As najs!! 


Love Nike Air <33 



Fulaste bilden hahah!! 

Här ser ni att jag har plaststav och två metall kulor. En rosa och blå pärla. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback