Jävlar !!

2013-11-21 @ 11:25:31 | Allmänt
Fan min lilla perfekta bubbla börjar spricka nu!!! 

Åkte in til stan för att jobba idag men visade sig att jag var ledig!!

Sen såg jag att jg hade dubbelbokat mig på fredag!! 


Fuck.... 


De löste jg iaf!! Som tur är!


Åkte till söder ist så blir chefen glad!!





Idag åkte jag och Ken in till stan och shoppade!! Samt avsluta med en mys fika!!


Fan har börjat bli shoppoholic igen!! 

Allt jag ser ska jag ha!! Allt jag rör vid är snyggt !! 



Men de e bra. Det är tecken på att jag mår bra!! 


Det var en lång period då jah tappade shoppingen pch tyckte allt var jätte fult osv. Då mådde jag bajs. 



Så har såklart köpt massa odag igen!!


Förra helgen köpte jag massor! Då var det 40 % på HELA BIK BOK!! 


Bästa rean på många år!! 

Men farligt. Brukar inye handla där.


Men mkt kan man alltid hitta ändå! De har allt. 




Trevlig kväll!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback