Lugn fredag!

2013-11-29 @ 23:57:54 | Allmänt
Då var dagen här!!

Den enda dagen denna månad jag och Ken var ledig samtidigt !!! 


Idag hade vi bokat bord i gamla stan på en jätte mysig italiensk restaurang !! Efter de tänkte vi gå på bio men de hann vi inte!!


Nästa månad ska vi till gamla stan igen för att gå på julmarknad pch bio!!


En jätte mysig kväll blev det iaf!! 




Idag beställde vi tapeter men tyvärr visade det sig att de var slut och skulle inte komma på flera veckor. Men vi har inte tid att vänta eftersom nya möblerna kommer snart !!

Så jag åker och beställer några andra imorgon. 




Idag har jag ÄNTLIGEN fixat mina naglar!!! Har ju inte haft på flera veckor och velat gjort nya hela tiden!! 


Men har jobbat så mkt hela tiden och får inte ha på ens jobbet så varit svårt då kah jobbat på massa olika ställen men inom samma grej. Så varit svårt. !



Men nästa månad kommer hag inte jobba så mkt och så. 



Nu kunde jag inte hålla mig längre !!



Ni får se naglarna imorgon !!




Bilder från ikväll!!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback