Mördar pass

2013-11-03 @ 01:23:27 | Allmänt
Idag har jag sovit fyra timmar, är sjuk pch har mens. 


Jag började jobbet 07.00-00.30 då hade jag paus från 15.00-17.00 då kag åkte emellan jobben. 



Det har gått jätte bra idag: tiden har gått fort pch de är det viktigaste. 



Jag har varit pigg hela dagen och kvällen !! Väldigt pigg,,,






Nu är jag på tåget hem. Och börjar känna mig döende. 


Jag har ont i magen, helt täppt. Och svårt att se har fett ont i ögonen osv.. 



Tänkte gå ut ikcäll men jag mår inte så jätte bra nu som jag började känna på hemvägen .. 





Tråkigt att de är halloween visste inye de från början. Då hade jag inte jobbat och försökt göra ngt med några andra istället. Men nu är det så att många ab mina kompisar är tråkiga så det är alltid jag som ska vara den som är den. 


Jätte tråkigt att många inye vill ses eller göra något. 







Imorgon Behlver jag plugga men gör nog de på måndag. .. 



Imorgon Behlver jag färga håret, klippa och fixa mina naglar !! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback