Sjuuk!

2013-11-03 @ 12:45:57 | Allmänt
Idag vaknade jag 12.00 var så sjukt utmattad sen gårddagen ! Haha 


Men nu har jah varit sjuk i en vecka så det är väldigt länge för att vara jag,... 


Eftersom jg jobbar varje dag och aldrig vilar så blir jag inye frisk heller! 




Men idag är jag ledig jg o Ken skulle iväg på en födelsedags fest men de blir inget för oss! Då Ken jobbar. 



Idag borde jag plugga. 

Men jag ska gå o fika med pappa o hans tjej sen färga håret sen klippa mig om de inte hänger stänga gör de imorgon isf. 

Vill fixa naglarna också får se om jag orkar göra de idag.







Vill så gärna hitta på något med en hel drös av vänner!! Blir alltid så avis på alla tjejer o deras stora gäng som kommer till restaurangen !! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback