Tack GUD!!

2013-11-19 @ 21:18:52 | Allmänt
Tack som fan Gud!! 

Dessa två dagar som jag fruktade för och hade sån ångest då jag jar så jäkla svårt att säga nej till jobb!  


I måndags var jag skolan 9-17.00 vi hade munvård 5 timmar vilket är en extra kurs som jag går där man lär sig allt om munvård. Ex. Hur man sköter tand och tandkött på bästa sätt, vilken tandborste, tandkräm man ska använda även vilka redskap till munnen så som
Tandtråd osv. 

Jätte kul!! Och så intressant!! 
Eftersom det är sådant som sker varje dag!! 


Vi kommer att lära oss jättemkt!! Vi hat
Även gått igenom sjukdomar i munnen, tänder vi har och deras nr (nu kan jag följa tandläkare under undersökningen!) hahah


Sen hade jag medicin som är väldigt jobbigt ämne mkt saker att lära. 

Kl 17.00 slutade jag helt död!! Då kg inte är van att sitta på lektioner och lyssna så länge! 

Jobbet började 17.20. Ligger precis framför mitt hus över gatan, as Nice, 


Kvällen på jobbet gick mkt bättre än förväntat. ! Förutom en händelse jag råkade ut för. Värsta jag varit med om. Intw kul. 


Tur hade jag på måndagen då jag höll mig pigg hela kvällen!! 


Tisdagen var jag i skolan 8-17.00 gick dock hem efter provet kl 14.00 tur jag hade! De prov jah inte hade pluggat till dagen innan då jag inye hann. 

Tur fick vi exta tid i skolan till de!


Efter skolan hade jag ändå orken till att åka och träna! GOOD JOB!! 


Sen åkte jag till jobbet, 


Vilket gick jätte bra (nytt ställe) hade flera timmar att intw göra ngt på så passade på att plugga!!! Och lite annay,.. 




Det car en del av de bra grejer som har hänt!!



Allt har fått jätte bra dessa dagar!! Då jag har lyckats vara pigg, gått bra på jobbet, träna, gick bea på provet, osv!!





Trevlig kväll!!


Imorgon ska jag sova hela dagen!! Tills jobbet iaf ...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback