Tjäna bloggen

2013-11-09 @ 20:14:56 | Allmänt
Tjena bloggen. 


Igår åkte jag och Ken till Väsby centrum för lite julshopping det var kul! Vi köpte en del både julklappar och till oss själva! Såklart. 


Jag hittade spontant en ny vinter jacka !! :O den var rätt fin faktiskt !! 

Jag ska ju sälja min Goose då jag har haft den ett tag osv. Hade tänkt köpa en ny lika modell men en annan färg. 

Men ist blev det ett annat märke typ samma modell och samma färg! Tråkigt nog. Men jag har så jäkla svårt att släppa marinblå! 


Ångrar jag mig kan jag alltid köpa en ny. Den här kostade några tusen men inte lika mkt aom en Goose. Så det var Nice för att vara ett spontanköp!! 



Idag tog jg mig i kragen och drog mig åt sidan för att atäda hemma!  Har sagt i över en vecka att jag ska städa men inte blivit av. Då jag ine haft tid osv. 


Men det var verkligen smutsigt hemma så nu jäklar glänser det igen!! 





Jag jobbar just nu..


Förhoppningsvis blir det att ta en öl med lina efter jobbet! Men hon är så svårfångad nu för tiden!! 

Det verkar de flesta vara. 



Nåja. Imorgon är det farsdag då aka jag baka en äppelpaj och ge till pappsen! Mer än så blir det inte. 





Sen jobbar jag under kvällen inorgon igen. 



Nästa vecka måste jag plugga och åka till söder o jobba!! 



Fan min träning har inte gått bra då kag varit sjuk och nu har jag en del plugg att göra.! Börjar seriöst känna mig tjock :/ 

Måste göra ngt åt det hela men svårt när tiden inte räcker till " ta dig tid" jo men då måste kag gå upp ännu tidigare och jag orkar inte de. Mina sömntimmar måste jag få för att klara av dagen,! 



Mycket som behövs göra just nu,. 




Trevlig kväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback