12 timmar

2013-10-10 @ 15:32:59 | Allmänt
Igår var jag i stallet på morgonen och red samt myste med hund valpar och kattungar som är där! 

Hästen STAMPADE på min fot också så jag skrek!! Samt är helt blå på foten! Jävlar vad ont de gjorde !!!!




Sen pluggade jag igår och var hemma hela kvällen och tog de lugnt för en gångsskull!! 

Brukar alltid bli tvungen att göra massa saker när jag väl är ledig på kvällen men sket i ally igår ! 




Idag sov jag i 12 timmar ! Inye så bra men var behövligt. Nu sitter jag dock och gäspar och skit. 


Nu är jag på väg till jobbet på Östermalm är skit hungrig hoppas jag kan äta innan kvällen. 








Ha en trevlig kväll!! 



Bilder från igår!! Bilden på foten togs en liten stund senare nu är den ännu mer blå! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback