Blä blä

2013-10-31 @ 12:40:17 | Allmänt
Tjena blogkeeeen!! 


As dåligt mådde jag i måndags men igår mådde jag bättre !! 


Idag har jag nu blivit snorig ovh tryck i huvudet så jag har ständigt ont i skallen. 



Inte har man pluggat på över en vecka heller!! 


Har en del att göra nu resten av veckan!! Bara för de, 




Har försökt plugga idag går sisådär falsktiskt... Fattar inte uppgiften jag håller öå med så blir ingw kul då.... 







Jobbat har man gjort varje dag sen i tisdags och det fortsätter jag med veckan ut! Sen vet jag inte hur de ser ut nästa vecka !!




Skulle vilja klippa och färga håret skulle boka tid igår men snubben där försökte blåsa mig så han kan ju dra åt skogen .., 






Red igår det var Nice!! 




Johanna kom förbi imorse oxå o jouna mig mitt i frukosten för hon vänta på bussen . 




Trevlig dag! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback