Bra helg !

2013-10-20 @ 20:35:27 | Allmänt
Denna helg har varit najs!! 


Inget plugg och en del umgås!! 


I fredags jobbade jag. 


På lördagen var jag o Ken hos pappa och fika för att fira pappas flickvän. 



Sen åkte vi hem till mamma på middag och car där under kvällen!! 




Idag är det söndag då har jag träffat mickis o Philip och fikat på brödboden!  





Sen har jag varit hos en annan kompis som nyss har flyttat tbx igen vilket är hemligt just mu!! Men jag är jätteglad över det för vi brukade umgås mycket förut!! :D 



Äntligen någon av mina nära vänner som har flyttat tbx igen!! 



Många av mina nära vänner har flyttat långt bort !!! :(( 




Jätteglad att en är tbx så lär vara där en del nu!! :D någon som uppskattar mig iaf! Haha

Just nu jobbar jag i Sigtuna idag men endast fem timmar!! Då jag bara är "förstärkning" men har haft en mycket trevlig kväll iaf!! :)) 


Sen blir det hem och mysa med Ken!! 


Imorgon ä det skola!! 



Bild från mamma !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback