God kväll!

2013-10-01 @ 21:51:33 | Allmänt
Idag har jag och Ken stor handlat ! Samt  handlat ytterligare artiklar till lägenheten !!
Lite nya ljus och lyktor osv. :))


Nu när hösten kommer blir jag så jäkla sugen på att fixa saker hela tiden!! Vi har mycket saker som ska göras i lägenheten och jag är såå sugen på att börja fixa allt!! Men har verkligen såå lite tid just nu!! Med allt plugg på dagarna och jobb på kvällen!! 


Men ska verkligen försöka ta mig tid till det !! :) mindre plugg tror jag de blir nu de kommande veckorna !! 




Men fy vilket mys sug jag känner hela tiden! Vill bara vara hemma varje sekund!! De vill jag inte på sommaren! Då ska jag vara ute heela tiden! 





Nu jobbar jag!!


Jul must har redan börjat komma!!


Lite av de vi köpte !!





Trevlig kväll !!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback