Normalt?

2013-10-17 @ 12:27:02 | Allmänt
Hela den här veckan och förra har jag aldrig kunnat komma upp i tid!! 

Har vaknar vid 11-12 varje dag och har då bara hunnit plugga sen jobbat. 



Vilket är synd då jag skulle velat hinna gymma varje dag vid 9-10 på morgonen och sen plugga. Nu har jag dessutom inte haft så nkt plugg så hade verkligen velat tagit vara på dagarna, 


Men icke sa nicke!! 




Sjukt synd, 



Men känner mig helt utmattad varje dag. Klarar inte av att ens försöka komma upp, jag har inte ens en chans!! 


Men imorgon och lördag ska jag upp tidigt för då aka jag rida!! 


Nästa vecka går jag i skolan också! 




Nu ska jag plugga sen jobba!! 


Trevlig dag!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback