Personal fest

2013-10-08 @ 15:19:48 | Allmänt
Igår var jag först på möte på jobbet på Östermalm sedan åkte jag till jobbet på söder pch sen tbx till Östermalm för personal fest!! 

Festen blev lyckad! Det var kul, mycket människor ! Då de kom från andra koppan också. Plus köket. 



Vi åt libanesisk mat och sedan var det fri bar. 





Idag har jag pluggat fått liite gjort iaf.! Helt okej. 

Är väldigt otaggad på plugg !! Men måste göras. 

Verkar vara mindre nu resten av termin iaf, 





Nu ska jag till jobbet känner mig väldigt otaggad måste jag säga!! Vill hellre göra klart plugget! Drygt att störas mitt i när man väl kommit igång efter ett par timmar 



Dags att sätta på sig jobb kläder pch åka! Otaggad till tusen!! 




Resten av veckan blir det plugg, ridning och försöka få tid till gymmet !! Måste komma igång igen!! Och försöka få tiden till det!




Bilder från igår ! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback