Sk vänner

2013-10-17 @ 15:47:50 | Allmänt
Nya vänner sökes! Sådana som hör av sig innan jag gör! Och sådana som visar intresse på att vilja umgås!! Det gör inget om man är mycket upptagen för de är jag också! Dock finns det alltid tid att ses nån gång om man bara vill!! 



Jag är så trött på att "jaga" mina vänner och ständigt bara vara jag som hör av mig och vill ses !!! Tråkigt!! Men snart hör jah inte av mig längre! Redan flera man har försökt hålla kontakten med men de inte visat alls ngt intresse så man har förlängesedan slutat höra av sig! 




Verkligen börjat tröttna. 


Tur är inte alla mina vänner så! Men många tyvärr 


Tycker det är viktigt att hålla kontakten och umgås nån gång!! 


Men de verkar inte andra tycka. 




Många har man sett börjar helt plötsligt bry sig när någon dör, vilket folk inye ska behöva göra för att få lite uppmärksamhet. 






De kanske bara är jag. 



Men livet är för kort för att stressas igenom och bara jobba osv.. !! 



Man behöver tänka på annat också , för sen blir vi gamla och inte orkar ses!


Jg kommer nog nästan vara den enda som kommer vara pigg och aktiv som gammal!! 

Haha. Skämt o sido.... 





I och med mitt jobb ser jag för mkt hemskheter och har lärt mig oavsett vad vi väljer i livet jobba mycket eller umgås mer med familj och vänner så kommer vi alla till samma punkt till slut. 

Då föredrar jag att i mitt liv ska jag här med föredra livs kvalité med vänner pch familj och jobba mindre när jag får egna barn!! 


Barn vill hellre ha tillgängliga föräldrar än en massa plast saker! 




Så länge man har råd med aktiviter och liknade!!



Saknar värmen!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback