Soory!!

2013-10-07 @ 00:06:53 | Allmänt
Sorry!! Förlåt för dåligt uppdaterande !! 

Varje dag har jag tänkt att jag ska blogga och om vad!! 




Men har inte liksom haft lust att bara trycka på blogga.se knappen!! 





Men nu jäklar gjorde jag de!!




Denna vecka sedan jag kom hem har jag jobbat och pluggat lite. 


Jag och Ken hade en väldigt trevlig start på veckan vi var och handlade en del nytt till lägenheten!! 


Mkt trevliga höst mys dagar har vi haft denna vecka!! 



Idag har vi dessutom vart ute på Vätö och ätit middag hos kens farfar!! Med hans pappa och tjej!! 

Mycket trevligt!! 






Imorgon ska jag på möte i stan sen ska hag jobba lite på söder och sen blir det personal fest !!! 





Ha en trevlig kväll !! 



Bilder från kens farfar ! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback