Äntligen !!

2013-09-21 @ 00:04:17 | Allmänt
Äntligen är min kväll över!! Äntligen är min vecka över !! 

Från och med nu är jag ledig i över en vecka!! Fy fan vad skönt !! 


Jag är sjukt stolt över mig själv hur mycket jag har kämpat hittills !! Har fått bra betyg på mina uppgifter hittills och tänker fortsätta ha det så!! 

Riktigt nöjd! 


Dessutom har man blivit klassens "stjärnelev" då jag är ung och lättare för mig än de andra i klassen ! 

Haha äntligen! 






Dock blev man sjukt sur på en gång man slutat då någon verkar tycka de e fett värt att få mig på dåligt humör för dennes lust och behov. Jaja. Trevlig helg detta kommer bli !! Noot. 

skitsamma ! Jag lever mitt liv by myself. 


Tänker inte låta NÅGOT förstöra min vecka !! Tur så drar man iväg! 






Ha en trevlig kväll !! 


I'm Done.












Kommentarer
Postat av: Anonym

Lev dirt litt, så lever jag mitt. Behöver inte leva tsm om det ska va så

2013-09-21 @ 01:42:02
Postat av: Anonym

Jah vet att du ser det här

2013-09-21 @ 01:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback