Första dagen

2013-09-30 @ 23:08:53 | Allmänt
Idag är det första dagen på jobbet efter över en veckas semester känns dock som ännu längre!! !! Dessutom har jag varit i Sigtuna där var det ännu längre sen!! 


Det har iaf gått bra. Mycket trevligt som vanligt.! 






Dock är jg väldigt trött nu!

Men eftersom jag har världens bästa man som ska massera mig sen!! 


Idag har vi tagit en lång promenad med hunden pch var på Steninge slott idag och köpte lite jul grejer och annat fint :))!! 

Så myys!!






Det är väldigt mysigt i härligt med hösten!! :) så jag gick runt med mjukis dress hela dagen!! Känner verkligen nya suget som kommit tbx nu!! Under sommaren har jag inte alls mys sug! ;p




Trevlig kväll!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback