Heelt okej !

2013-09-10 @ 10:00:35 | Allmänt

Igår gick kvällen pp jobbet ganska bra! Hade ett schema jag har haft tidigare så det gick bra då!

Idag har jag samma igen!




Jag har fått svar på min andra uppgift jag har skickat in och det blev ett bra betyg! :)) första uppgiften jag skickade fick jag göra om helt, så den skickade jag igår. Väntar på svar nu :))





Idag ska jag plugga! Och fixa mig själv lite mina naglar osv som man inte har tagit sig tid med!!





Nu har jag precis gått ned och köpt mjölk! Så grymt att bo här! Affärer nära!
Men bästa är att vu har en liten affär precis i byggnaden!!


Det är GRYMT!!!








Ha en bra dag!



Snart ska vu åka och kolla!! :DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback