Min nya dag

2013-09-01 @ 21:06:02 | Allmänt

Idag har jag suttit vid datan sen jah vakna. Städa lite innan dock.

Men suttit vid datan sen 13.00-21.00 pch pluggat och gjort lite olika saker.

Tagit lite pauser osv.



Känns dock som jag borde ha gjort mkt mer plugg än vad jag gjort under dessa timmar! Men men. Bättre än inget..



Minns när man gick i skolan pch skulle plugga en hel kväll så kunde man ligga pch sova typ fyra timmar efter skolan och kanske knappt plugga en.
Då är de lika bra att hitta på ngt ist pch plugga kort men intensivt.





Idag har jag inte ens borstat tänderna eller ens borstat håret. Har sett ut som jag gjorde när jah vakna. !!


Och nu ska jag borsta tänderna och gå pch lägga mig som jag vaknat! ;P







Imorrn ska jag till skolan en stund sen plugga och sen jobba i hemtjänsten!!




Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback