PåG!

2013-09-04 @ 09:23:16 | Allmänt

Igår jobbade jag i Märsta. Det är sjukt skönt att glida runt hela kvällarna på Märstas gator.

Dock har många på de där jobbet en väldigt dålig attityd. Extremt otrevliga. Usch.


När man jag jobbat på det lite finare ställena son jag ex, Sigtuna, söder och Östermalm. Då har man iaf lärt sig att bete sig!! Och de vet också hur man beter sig.


Men människorna i Märsta trodde jag aldrig skulle vara så otrevliga!!



Trivs inte speciellt!!



Snart kommer jag flippa och då kommer de få klara sig själv!!











Idag satte jag larmet på 9 och är faktiskt pigg nu. !





Ska gå upp och sätta igång att plugga!!




Har fan inte gjort ett skit dessa dagar! Bara pluggat och jobbat!!




Är jg duktig idag så åker jag och rider imorgon!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback