Surt!!

2013-09-05 @ 15:33:56 | Allmänt

Igår hade jag en jätte bra dag,!! Även kvällen blev bra på jobbet!!



Idag kom jag inte upp den tid jag velat men lyckades komma upp tillslut jag skulle åka och rida idag men när jag väl kom in i Väsby så tog det stopp.

Så åkte jag not ett annat håll med där tog det stopp också!


Så tillslut såg jag att folk stod pch titta efter OBAMA så jg tänkte va fan jg stannar och tittar också!!


När jag suttit och väntat ett tag så bestämmer jag mig att springa mkt närmare och stå precis med motorvägen istället för ett berg!

Och precis när jag hamnar nedanför motorvägen så missar jag PRECIS när han åker förbi!! Vilken jävla OTUR!

Herregud bara jag som lyckas eller!!!



Aja. Fick se en video av dr som stod där.



Fy fan vad surt asså!!!





Men jag kom tillslut fram till stallet och fick en UNDERBAR ridtur!!

Dom har värdens finaste rid vägar så jävla sköna!!! Grymt,




Nu är jag på väg till jobbet!!





Ha n bra kväll!!



Bilder från idag!

Den bruna rider jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback