Danderyd & massa läkarbesök

2014-04-10 @ 19:11:28 | Allmänt
OMG. 

Jag har varit på så många olika sorters läkarbesök detta år. Har kollat upp hela kroppen typ... 


Första gången var ju rid olyckan då jag fick röntgas, nacke och knä. 


Sedan har jag varit på tre st besök på vårdcentralen pga lite blandade saker... 

Ett besök till blir det iaf. 


Sedan har jag kollat upp mina problem med knäna och äntligen fått inlägg.... 

Problemen med knäna är pga att jag går inåt med ena foten iaf, sedan att jag gjort mina knäböj fel och jag min muskulatur i bäckenet är stelt osv.... 


Nu har jag även gjort två olika allergi test där jag har fått exakta värden. 



I måndags vad jag på Allergi och lungmottagningen på Danderyd då jah ville kolla om jag har astma. 



Har fått anfall förut men trodde det var pga överansträngning och att det var typ "normalt" tills en lärare bad mig kolla upp det där 


Höll på att kvävas till döds i skogen på vår orientering med skolan.... Men men. 





Jag har en del allergier .. Den ena följer med sen andra som det brukar vara... 




40% allergi mot björk 
7-8% katt 
1.5 hund. 

Sedan även mot hasselnötter och sten frukter pga korsallergi aom det kallas för då jah är allergisk mot träd! 




Har fått allergi tabletter och den här astma sprayen! 


Kul liv...





Nästa grej blir att kolla om jag har Dyslexi. Pga vissa grejer. 





Jag kan säga såhär iaf. Numera har jag fått FRIKORT! 



Innan detta år hade jag besökt en läkare EN GÅNG I HELA MITT LIV!! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback