Effektiv!

2014-04-13 @ 11:04:37 | Allmänt
Jag har u varit i skolan hela veckan och är så stolt över mig själv att jag kom nästan i tid varje dag och varit med på allt. 

Jag hade även två prov förra veckan son jag ej plugga på då jag kände att det inte behövdes för att för en gångsskull så kunde jag nånting och varit intresserad av dessa saker så allt vi har gjort tidigare har jag sugit åt mih som en svamp !! 

Önskar det alltid kunde varit på det viset !! 




Hann även träna förra veckan ,. Efter provet i fredags hann jar åka och träna innan nästa lektion och efter den jobbade jah !! Väldigt flitigt... ! 




Igåe red jag var ju ett awesome väder!! 



Den här helgen jobbar jag. 





Nästa vecka börjar praktiken!! Fy blä.. 

Hoppas jag lär mig ngt.. 



Idag behöver jag plugga men är så fruktansvärt slut. Gick upp men la mig igen... 


Hoppas jag kmr upp snart .. 









Ha en bra dag !!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback