Massage!

2014-04-02 @ 15:29:17 | Allmänt
Den här natten har jag haft svårt att sova då wielma har sprungit runt hela natten,.. Så knappt sovit ngt,. 

Kl 6 gick jag ut med henne då hon ville de såg även början på soluppgången som var ganska fin, 


Sov till klockan 9 sen då jg skulle på MASSAGE idag!! Som pappa har bjudit på så det var najs!! 


Väl behövt... 






Har även pluggat idag hann göra typ en uppsats på 3-4 sidor,  så det var bra. 






Nu är jag på väg till Sigtuna för att jobba.. 

Kommer bli en jobbig kväll igen på jobbet.. 




Igåe tränade jag och åkte till Koh Phangan med Hannah! För att hälsa på och luncha ! 


Sedan var det skola hela kvällen..  


Måndags var jag på söder där bjöds dey på våfflor !!! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback