Skolan hela vecka.

2014-04-10 @ 19:16:59 | Allmänt
Den här veckan är jah i skolan.. Det sker var typ femte vecka... 

Jag jobbar även typ varje kväll i tre veckors tid.. Har genomgått fyra dagar än så länge.. 




Idag hade jah prov om Diabetes. 


Imorgon hae jag prov om Ångest och depression. 



Hae inte hunnit plugga ngt på ngt av dessa....


Men jag tycker det äe jätte kul och intressant så för en gångsskull behöver jag inte plugga !! 







Den här veckan har jag hunnit träna och träffat Frida och ahlm!


Har inte träffat Frida på typ exakt ett eå nu!! 

Så det var verkligen super kul!!! 



Hon har även fått en super söt bebis nu. 





mina söta valpar dör lite varje dag!! 


Just nu är jg på söder !! 


Bilder från idag!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback