Valborg!!!

2014-04-30 @ 09:07:12 | Allmänt
Dessa tre veckor har jag haft SKIT MYCKET!! 

Första veckan hade jag skola,plugg och jobb samtidigt. 

Enda fram till i lördags har jag haft PRAKTIK, jobb, plugg och lite skola!! 



Samt hela tiden kämpat med träningen!! 
Det har gått sådär. Men kommit iväg nån gång iaf..!! 



Den här veckan är jag ledig enda till måndag !! Jobbar torsdag dock.!! 


Men FAN VAD SKÖNT!! 




Igår gick jag i skolan hade ert vidrigt prov jag skippade att gå till förra veckan för de har varit så svårt och jag har inte kunnat komma nånstans med det!! 


Men ÄNTLIGEN blev det gjort igår och hade verkligen tur!! 





Den här veckan ska jag försöka träna, plugga och på fredag blir det shopping sen bio!! 

Lördag utgång!! 




Idag är det Valborg och då aka det supas !!! 





Min mobil har typ dött totalt nu har haft problem med den. Ken har Lyckats återuppliva den men nu verkar den dött! Orkar inte mer med den. 

Det är en iPhone 4 som är 3 år gammal så! Finns inte mkt mer att hämta!! 



Äntligen fixat naglarna igen!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback