1.5 dag

2014-02-07 @ 12:04:35 | Allmänt
I tisdags köpte jag tränings tabletter aom jag har börjat med, 

Jag tog en väldigt sent på tisdagen utan att veta att det bör man inye göra dä de innehåller mky koffein. 


Sååå jag jag var vaken hela natten och låg i sängen till 05.30 då jag gick upp och ned till gymmet!! 


Tyvärr funkade inte dörren så jag kom inye in!! 

När jag kom hem igen vskna Ken så vi satte på en film 



Efter filmen plugga jag sen var det dags att åka till jobbet!! 


Innan jobbet gick jah även till läkaren !! 


Jg höll mig pigg hela den dagen!! 



På kvällen kunde jag sova igen!!! Så skönt. 






Igår tränade jag sen åkte jag till jobbet! 






Idag ska jag plugga gå till Apoteket och sen ska jag jobba på restaurangen hela helgen!! 



Är ledig på onsdag nästa vecka igen!! 





Trevlig dg! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback