18 nya husdjur

2014-02-13 @ 13:12:32 | Allmänt
Tjena bloggen !!  


Igår gick jag i skolan en stund sen hämtade jag Johanna och vi körde land och rike kändes det som för att jag behövde köpa lite delar ... 




Vi började med att kolla Ridskor men hade ingen lycka igår heller med det har ju letat länge nu..... 
Sedan blev det lite mat på MAX för Johanna o jag tog självklart en Lyx shake. 

Efter det skulle vi vidare Bromma bloks och sprang runt i alla affärer för att hitta massa saker. 



Men framförallt var jag ute efter Zoo butiken, skulle ha massa saker till akvariumet!! 

Köpte fiskar, groda, räka och massa saker för runt 2000kr. 



Köpte efter nya löpar kläder !!! 




Det blev en bra dag igåe!! Kul att få umgås med Johanna lite ! Händer ju inte ofta numera. ! 






Idag har jag varit i skolan ! 

Men nu är jag pväg till Sumpan för att färga håret och i helgen sätter jag i extensions !! 









Ha en bra dag !








 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback