Blogkeeeen

2014-02-16 @ 15:28:12 | Allmänt
Hej hallå där. Bert Ljung här. 



Förra veckan hände inte alls mkt i mitt liv det var skola och jobb.... 



På alla hjärtans dag gick jag i skolan heela dagen enda fran tills det var dags att åka till jobbet ..... 




Igår käkade jag på olearys med la familia. 



Sen åkte jag och lina och färga massa sköna bönor i Väsby mkt rolig. ! 

Jag körde även min nominering... 




Sedan åkte jag och lina till Märsta för att dra ut på Harrys 


Det  blev rätt lyckat!! 



Lina körde även sin nominering där som var från Moi!! 







Idag jobbar jag. 


Nästa vecka jobbar jag bara i Sigtuna två dagar och sen på restaurangen hela helgen, 




Veckan ska bestå av plugg och träning!!!!! 


Varje dag ska jag göra ngn sorts träning,. !



Ex. Rida, springa, hoppa hopprep och gymmet!! 







Ha en trevlig söndag!! 





Idag hittade jag blommor ute .. Seriöst det är februari! 







Fick en jättefin bild skickad till mig i fredags !!! Det gjorde min kväll!!  Bästa <333 




Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha visst va vi vackra ;)

2014-02-18 @ 08:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback